četvrtak, 29. lipnja 2017.

UPOZNAO SAM DJEVOJKU SVOJIH SNOVA, BILA JE NEVJEROVATNO ATRAKTIVNA, NAKON NEKOLIKO DANA POZOVEM JE U STAN I...


Upoznao sam djevojku svojih snova, bila je nevjerovatno atraktivna, imala je dobro sve što volim, baš je bila po mom ukusu, visina, zelene oči, nevjerovatna guza, plava kosa... Nekoliko dana samm je smarao nekoliko dana, pozovem je u svoj stan na kaficu i druzenje. Sinoć je konačno došla, popili smo par pića, toliko smi se sviđala da nisam mogao odliti, prišao sam joj i poljubio je. Počeli smo se lagano maziti, a onda smo završili u krevetu.


Nikada nisam imao bolji se*s. Ujutro ona ustaje oblači se, ja onako sav slomljen od burne noći pitam je ljubavi kada ćemo opet da se vidimo, a ona mi kaže:


- “Alo momak, kakva ljubav i ta sranja, trebala sam sa nekim da se ispraznim, bio si dobar i ćao, možda ako mi bude trebalo nešto na brzaka, možda te i pozovem...”

Obuče cipele i izađe iz stana. Bio je to nevjerovatno odvratan osjećaj, vjerujte, pa na neki način sam iskorišten, svi moji snovi nestadoše u toj njenoj rečenici, a stvarno sam mislio da je osoba za cijeli život.


brzireceptisavjeti.blogspot.com

Nema komentara:

Objavi komentar