utorak, 6. lipnja 2017.

OTAC, KADA GOD BI IZGUBIO ŽIVCE, TUKAO BI MENE I MAJKU, JEDNOSTAVNO PUKNE I POČNE DA NAS TUČE, I TAKO VEĆ GODINAMA



Tata je tukao mamu i mene kada god bi se naljutio. Izgubi živce i… PRETUČE NAS. Mama je sve trpila, godinama VEĆ TAKO TRPI, ali prije 3 mjeseca više jednostavno nije mogla da izdrži i napustila nas je, moja mama nas je napustika, ostala sam sama s ocem. Željela je i mene povesti, ali tata joj nije dozvolio.


Od tada je meni još gore :(. Juče me toliko pretukao kaišom da sam vrištala od bolova… moj plač, cviljenje i vrištanje nakon toga nije mogao trpjeti te me je tada “odvukao” na potkrovlje i zaključao me gore.

Tek me danas popodne pustio iscrpljenu, nenaspavanu, gladnu, žednu, svu u modricama… Na moju sreću trenutno ga nema kod kuće, otišao je u kafanu i večeras ću mirno da spavam…i dalje gladna, ali barem me neće tući.


Imam tek 13 godina i molim boga da što prije postanem punoljetna i da odem odavde, da ga napustim i pobjegnem zauvijek.. Koliko god mi je teže od kada je mama otišla toliko mi je lakše sve podnijeti jer znam da se barem ona spasila maltretiranja. Proći će godine pa ću i ja biti nadam se napokon slobodna


brzireceptisavjeti.blogspot.com

Nema komentara:

Objavi komentar