ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

DJETINJSTVO MI JE BILO NAJGORI DIO ŽIVOTA, SVAKI DAN ME OTAC TUKAO, STAVLJAO MI RUKU NA VREL ŠPORET, ČAK JE I NOŽEM...



Moje djetinjstvo, definitivno je moj najgori dio života. Otac me je svaki dan  tukao, udarao me je po glavi i tijelu, stavljao mi ruke u vrući šporet. Jedanput me je čak i nožem sjekao po telu. Majka je sve to gledala ali nije ništa uradila povodom toga, govorila bi: “kakav je, takav je, otac ti je”. Onda je baba počela da me priprema za udaju, kao i za predstojeće se**ualne odnose.


Bila sam maloljetna i nisam željela da uopšte dođe do te udaje, pa sam odlučila pobjeći glavom bez obzira. Prosila sam na ulici u nadi da ću uspjeti kupiti bar za jedan skroman obrok dnevno, a onda me je policija našla, željeli su da me odvedu roditeljima ali ja sam im rekla da su mrtvi i da ih nemam.


Odveli su me u dom za nezbrinutu djecu i tamo sam ostala, sve dok nisam postala punoljetna.

Danas, nakon toliko godins, konačno se udajem za čovjeka koga volim više i od sebe. Zaista je nejverovatan, on me toliko pazi, čuva, a što mi je najbitnije, puno me poštuje i voli...


komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar