četvrtak, 29. lipnja 2017.

MUŽ MI JE OTIŠAO NA SLUŽBENI PUT I REKO DA NE ZNA KADA ĆE SE VRATITI, VEČER SE VEĆ PRIBLIŽAVALA...


Muž mi je otišao na službeni put i rekao da nije siguran kada će se vratiti. Da li će doći kući ili će negdje prespavati.


Noć se već približila, pretpostavila sam da se neće vratiti. Onako sva sretna, sebi nagulim bijelg luka i najedem se toliko, da priznajem da sam pretjerala. Par minuta kasnije, muž me zove i kaže: "Izvini što se nisam ranije javio, bio sam u frci, htio sam sve završiti. Za nekih sat vremena sam kod kuće."


Kada je muž došao, naravno odmah je došao da me poljubi, ali kada me pošao poljubiti, kada nije pao u nesvijest.

Kaže on meni: "Normalne žene ljubavnika zovu, moja se najede bijelog luka. Pa kako da te čovjek ne voli."


brzireceptisavjeti.blogspot.com

Nema komentara:

Objavi komentar