četvrtak, 29. lipnja 2017.

SNAHA MI JE ZAGORČALA I UNIŠTILA ŽIVOT, A PORED TOGA JE ŠEST GODINA STARIJA OD MOG SINA...


Snaha mi je zagorčala i uništila život, a pored svega toga starija je od moga sina čak šest godina. Kada su se vjenčali moj sin je imao 22 godine, a oan je imala 28 godina. Nisam bila za taj brak,ali nikada ništa ružno nisam rekla za tu djevojku, sada moju snahu. Od prvo dana nakon što su se vjenčali ona se prema meni postavila kao prema neprijatelju, a samo mjesec dana kasnije nagovorila je mog sina jedinca da se odsele iz naše porodične kuće i iznajme sebi neki stan.


Kuću od 200 kvadrata moj sin je zamijenio sa nekim malim stančićem od tridesetak kvadrata… Pokušavala sam sve, molila ih da se vrate, ali džaba. Znalo je proći i po 10-15 dana da me sin ni na mobitel ne nazove. Prije mjesec moja snaha se porodila, moj sin postao otac, a ja baka, zaboravila sam na sve probleme i pozvala moju snahu da joj čestitam, da joj ponudim pomoć, jer ipak se porodila carskim rezom i znam kako joj je. Ona mi je tada rekla da nema potrebe jer ionako ja nisam baka i da moj sin nije otac tom djetetu. to je bila kap koja je prelila čašu. Spremila sam se i odma otišla kod sina i rekla mu da otvori oči i da vidi koga je oženio i zbog koga se okrenuo od porodice.


Rekla sam mu da mi je njegova žena rekla da nije otac djetetu, a on mi je tada udario takav šamar da sam jedva ostala na nogama, a onda mi je rekao da sve on vrlo dobro zna, ali to nije zato jer ga njegova žena vara, već zbog toga što jr on sterilan, i ne može imati djecu. Šamar od sina jedinca ne boli koliko boli što ga njegova voljena žena pravi budalom. Kako su mi rekli moja snaha je kao išla na tu neku vještačku oplodnju… nebitno, kako god mislim da se ona igra sa mojim sinom, jer nemoguće je da bude sterilan… tek mu je 27 godina. Mislim tačnije 100% vjerujem da ima švalera i da je to sve smišljeno. Vještica stara da se nije pojavila sve bi bilo kako treba.


brzireceptisavjeti.blogspot.com

Nema komentara:

Objavi komentar