ponedjeljak, 5. lipnja 2017.

PREVARIO SAM JE, BIO SAM MRTAV PIJAN KADA SAM DOŠAO KUĆI, VIDJELA JE NA KOŠULJI OBRIS CRVENOG KARMINA...PLAKALA JE...



Prevario sam je. Bio sam MRTAV pijan. Kada sam dosao kuci, videjla je na mojoj kosulji obris crvenog karmina. Rekao sam joj istinu. Plakala je, tako je plakala i derala se govoreći koliko me mrzi. Ujutru samo znam da je nisam zatekao, pokupila je stvari i otisla...
A

Prije neki dan sam vidio njenu majku, moju punicu. Drzala je neko dijete za ruku. Malog dječaka. Prišao sam i pitao čije je dijete. Rekla je da je Anino...
A

U nadi da cu je videti. Rekla mi je da je Ana umrla na porodjaju. Mali je moj sin. Ana je bila trudna tri meseca kada me je napustila. Sada mali zivi sa mnom. A Anu nisam nikada prebolio. Toliko se kajem, što sam je prevario, savjest me muči... A
MOžda sam i ja uzrokovao takav porođaj da je tokom njega umrla...Volim je...

brzireceptisavjeti.blogspot.com

Nema komentara:

Objavi komentar