nedjelja, 4. lipnja 2017.

DOĐEM KUĆI U 2 I NE MOGU DA VJERUJEM, ŽENA MI JE RUČAK SPREMILA, SVE SREĐENO, A ONDA...



Dođem kući u 2 i ne mogu da verujem, žena je ručak taman skuvala, topao još da ne bih jeo hladno. Veš opran, kuća pospremljena. Molim me da ručam i legnem, tako i bilo iako je čudno za nju.




U snu me probudio fen za kosu ustanem da vidim šta radi, kada vidim je kkao oblači tange kratku suknju, pali auto i odlazi… znao sam da ide sa nekim, ali sam je ispoštovao vratio se u krevet.


Stigla je popilično kasno noću pozvao sam je da razgovaramo o tome gdje je bila cijeli dan, rekla mi je da je bila poslovno vani sa kolegom na sastanku, a nakon toga priznala mi je kako je spavala s njim.


Bila je iskrena i otvorena nisam bio ljubomoran. Razumijem njenu potrebu i zelim da zivim u mirnom braku, nisam ljubomoran na svoju ženu, ali...

brzireceptiisavjeti.blogspot.com/komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar