utorak, 27. lipnja 2017.

SLABO SAM PRIVLAČNA MUŠKARCIMA, SKORO NIKAKO NE OBRAĆAJU PAŽNJU NA MENE I NE PRILAZE MI...


Salbo sam privlačna muškarcima, skoro pa i ne obraćaju pažnju na mene, niti mi uopšte prilaze. Sinoć sam se baš iznenadila, kada je jedan momak ušao u klub, i sigurno sat vremena nije sa mene skidao pogled, a što je još bolje, bio je veoma lijep i zgodan, nabiladan, MOĆAN…


Molila sam Boga da mi priđe i nakon skoro sat vremena čekanja, kreće prema meni, a onda na moje veliko razočaranje, kaže izvini ali evo već sat vremena mi se mota jedan POKEMON tu oko tebe,
pa ako nije problem da probam da ga nađem.


Koji šok, prvo što sam ispaljena na nevjerovatan način, a cijelu večer sam mu se smješkala, a drugo, pa tko dobar, ozbiljan momak ganja te gluposti. Samo dvije riječi DJEČIJI MOZAK!!


brzireceptisavjeti.blogspot.com

Nema komentara:

Objavi komentar