srijeda, 7. lipnja 2017.

U BRAKU SMO VEĆ 11 GODINA, I JOŠ NEMAMO DJECU. TRI PUTA SMO IŠLI NA VANTJELESNU OPLODNJU, DVA KREDITA DIGLI...



U braku smo 11 godina i još uvijek nnsžslost nemamo djece. Išli smo čak 3 put na vantjelsnu oplodnju, dva kredita smo podigli, zadužili se do Boga ali džaba… ništa od toga nije uspjelo. Pokušavala sam sve, čak sam išla i na operaciju da mi uklone neke ciste, ali ponovo se ništa nije desilo.


Moj muž je zdrav i što se njega tiče on bi mogao imati djecu i to me dodatno boli. Naš brak je stvarno savršen, tačnije bio bi savršen da imamo barem jedno dijete. Za ovih 11 godina moj muž mi nikada nije ništa ružno rekao, pun je ljubavi i razumjevanja, ali ta njegova dobrota meni stvara nevjerovatan pritisak.

Jednostavno želim da mu se odužim, želim da ima djecu, jer to zaslužuje i znam da bi bio najbolji tata na svijetu. Ove godine idemo ponovo pokušati sa vantjelesnom oplodnjom, sakupili smo neki novac i nadam se da ćemo konačno uspjeti imati malu bebicu, naše malo dijete.


Ukoliko i ovaj put ništa ne bude čvrsto sam odlučila da se razvedem od muža ma koliko bolno bilo i da ga pustim da nađe drugu ženu, zdravu ženu, koja će mu roditi dijete. Znam da će mu biti teško, jer smo jedno drugom prve ljubavi i jedine, ali… bolje bolan kraj nego bol bez kraja. Molim Boga svaki dan i nadam se da će ovaj put biti pozitivan rezultat vantjelesne oplodnje., i da ćemo konačno imati naše dijete, koje ćemo pdizati s puno ljubavi...


ispovesti.rs

Nema komentara:

Objavi komentar