subota, 3. lipnja 2017.

NAJLJEPŠA SAM DJEVOJKA, BIRANA ZA MISS, MOGU IMATI SVAKOG MUŠKARCA, ALI SAM IZABRALA NEPOKRETNOG MOMKA...


Najljepša sam djevojka, koja je u školi birana za MISS maturske večeri. MOgu imati kojeg god želim mupkarca, ali ja sam izabrala, nepokretnog momka, momka koji je u invalidskim kolicima, ali ima tako dobru dušu da svaki fizički nedostatak postaje potpuno nebitan.


Moje prijateljice mi govore da sam sasvim poludjela, čak neke ne žele više da se druže sa mnom, moji roditelji šute, ali znam da ni oni ne odobravaju, osjećam da se nadaju da je to moj neki hir i da ću prekinuti sa njim prije ili poslije, ali ja sam definitivno odlučila.


Život ću provesti pored njega, dok nas smrt ne rastavi. Sretna sam sa njim, a i on je pored mene naprosto procvjetao, šanse da ikada prohoda su nažalost ispod 1%, ali on od kako je sa mnom svakodnevno vježba, nekada i po nekoliko sati dnevno samo da bi prohodao. Voljela bih da se desi to čudo, ali i bez toga ja sam sa njim sretna i zadvoljna.

ispovesti.rs

Nema komentara:

Objavi komentar