nedjelja, 11. lipnja 2017.

30 MI JE GODINA, CURI 19, IMAM SINA OD 3 GODINE IZ PRVOG BRAKA, ZENA ME JEOSTAVILA I OTISLA S NEKIM SLOVENCOM


Imam 30 godina, a moja cura 19, imam djete iz prvog braka, sina kojemu su 3 godine. Žena me je ostavila kad se on rodio otisla je sa nekim slovencom djete je nikad nije ni upoznalo.


Prije tacno godinu smo prekinuli zbog mene i moje ovisnosti o kockanju bio sam u velikim dugovima i krao sam cak i  roditelje, ukrao sam negdje oko 5 hiljada maraka i to je samo ona znala. Iako su moji roditelji bili penzioneri, i znao sam da su te pare ostavili za moju svadbu, opet sam ih ukrao.

Ona ima svoj restoran brze hrane pored osnovne skole otpustila je 2 radnika i radila svaki dan od 7:30 do 18:00 da bih meni dala 9,000 maraka da vratim roditljima pare i da vratim 4 hiljade covjeku koji me ganjao.


 Isti dan sam vratio pare,ali sam dobio otkaz na poslu i ona mi je nasla novi posao i sve je bilo uredu dok nisam nju poceo potkradati i to mi je oprostila.

Prevario sam je, a ona me uhvatila zvala me da dođem u diskoteku na pice ali sam rekao da ne mogu da sam umoran i ona je onako svojim glasicem rekla uredu ljubavi vidimo se sutra ja cu otici sa drugaricom na pice i vracam se da bi se desilo da sam ja sa drugom curom u disku gdje je ljubim ona u tom trenutku kada sam je pogledao cjeli svjet mi se srusio jer sam vidio u njenim ocima koliko je razocarana i povrijeđena.

Znao sam da me voli i nadam se da me jos voli i da smo sve djelili nisam bio pri sebi tada ne znam sta da kazem, danas sam saznao da je prodala njen fast food jer je dugovala 9.000 hiljada i da se odselila iz Sarajeva, ali nije....


Nemam vise snage ne mogu da shvatim koliki sam kreten volila je i mene i moje djete mali ju je cak zvao mama planirali smo da budemo obitelj ja sam sve unistio ona cak dođe svaki 5 dan po malog i malo ga izvede odu na sladoled jer je mali jednom zbog nje zavrsio u bolnici plakao je puno nije htio nista da jede ni da pije dok ona nije dosla.

Ona nema momka, bio sam joj bio prvi u svemu. Volio bih kada bi se pomirila sa mnom kada bi mi dala jos jednu sansu, moje djete te voli više od mene a i ja te volim vise od sebe molim te da popricamo jer ne mogu da s tobom budem samo zdravo za zdravo i svaki puta kada dođeš po miša naseg ja ostanem sam i plačem ko je reko da muskarci ne placu vjeru te mi placu. Ispao sam neviđeni kreten i znam da ćete mi sada svašta reći, ali znam da je nisam cijenio dok sam je imao, i sada je jveorvatno kasno, ali još jednom ponavljam da mi je žao, i želim je nazad...

brzireceptisavejti.blogspt.com

Nema komentara:

Objavi komentar