utorak, 16. svibnja 2017.

OVO JE DNO DNA - KADA NAM SVEKRVA DOĐE SVAKI PUT ZAHTJEVA DA SPAVA SA MOJIM MUŽEM



Ovo je zaista dno dna, kada god moja svekrva dođe, njegova mma, svaki put zahtjeva da spava s mojim mužem, svojim sinom u našem krevetu, a ja moram da spavam u dnevnom boravku ili negdje drugo.


Više puta sam pomislila da su nastrani, tako da sam jednu noć bila pred vratim cijelo vrijeme, i nećete vjerovati šta sam čula.

Čula sam kako ona svojim tihim promuklim glasom, pjevuši uspavanke svom sinu. Ne mogu da vjerujem, pa mislim...za koga sam se ja udala, ima 25 godina, odrastao je muškarac, a spava s mamom u NAŠEM krevetu, i još mu ona pjeva uspavanke kako bi zaspao...


Čini mi se da bi se mnogo bolje osjećala da sam čula i vidjela šta drugo, nego ovo sa uspavankama. Ne znam, ali mi je zaista opao u očima, stvarno nema smisla i logike da se odrastao, oženjen muškarac ponaša tako, ali i majka njegova također...

predlazemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar