utorak, 30. svibnja 2017.

IMAM 19 GODINA, MOMAK MI JE NAPRAVIO DIJETE I OSTAVIO ME...



Trenutno sam u paklu, ne znam šta da radim! Imam 19 godina i moj momak mi je napravio bebu, da budem jasnija TRUDNA SAM!


Kada sam vidjela pozitivan test, poželjela sam istog trena umrjeti. Nisam znala šta da radim, moj svijet je nestao, propao...pozvala sam dečka i sve mu ispričala, a on me poslao u P. MATERINU i rekao kada sam toliko glupa da se sama snalazim i da ga više ne zovem.


DODATNI ŠOK!

Više od mjesec dana dečko me izbjegava i ignoriše, još uvijek sam trudna i dalje se borim sama sa sobom, ne znam šta da radim, stvarno ne znam?

Prije nekoliko dana na moje opće iznenađenje momak mi se juče javio i ponudio mi novac da odem na abortus dok još nije kasno.


Predpostavljam da se uplašio i da želi sada da sebe zaštiti iskreno nije mi drago to ni čuti, ali bojim se, opet mislim da je najbolje rješenje za sve nas....

receptizabrzaijednostavnajela.blogspot.com/ipovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar