utorak, 30. svibnja 2017.

GODINAMA SMO U VEZI I SVE JE BILO SUPER DOK NISMO POČELI ŽIVJETI ZAJEDNO TAD SU POČELI PROBLEMI I ...



U vezi smo godinama 5 godina i zadnjih par mijeseci smo i živjeli zajedno. Mislio sam to je to to je
žena sa kojom ću provesti svoj život , bila mi je prva i jedina ali od trenutka kad smo očeli da
živimo skupa počeli su i problemi. Konkretno mnogo joj je smetala moja mama iako sa njom nije imala nikakav kontakt. Sve je kulminiralo danas kad me je nazvala edipovcem ...


MAMINIM SINOM te mi je rekla da treba da živim sa mamom i da mi druga žena ne treba u životu a sve zbog toga što sam svakodnevno čuo sa svojom mamom 3 -4 puta na dan i što sam joj išao svaka 2 3 dana majka mi je brinem se o njoj bolesna je i stara ide na dijalizu svaka 2-3 dana ...


Stvarno sam razočaran prosto ne mogu da vijerujem i sve se nadam da je ovo samo ružan san i da ću
se probuditi iz sna a ona će biti pored mene jer volim je da nije tako ne bi bio s njom zadnjih 5
godina. Sad sjedim i razmišljam da li sam stvarno MAMIN SIN kako me nazvala jesam li pretjerao
stvarno ne mogu da vjerujem da se ovo desilo ...


/ispovesti.com/

Nema komentara:

Objavi komentar