nedjelja, 21. svibnja 2017.

POSLE RASKIDA VIDJALI SMO SE DVIJE GODINE A PRIJE NEKOLIKO MIJESECI RIJEŠILA SAM DA ...


…kada se sretnemo, ispričamo se, jednom smo se vidjeli, pokušao je da me poljubi, okrenula sam
glavu, to je bilo nešto najteže u poslednje vrijeme, kad smo u istom društvu, kroz šalu momcima
stavlja do znanja da sam njegova kako mi ne bi prilazili, a nisam, da se on pita, viđali bismo
se još uvek jer on nije spreman ni za kakvu ozbiljnu vezu, ali ne želim da se vraćam na staro.
Još uvek ga volim i ako sam mu rekla da me je sve to prošlo i da sam nastavila dalje, ok smo,
plašim se trenutka kad bude bio spreman za vezu i pokuša sa nekom, jaka sam, ali pretjerano boli
i sama pomisao na to. Viđam se sa momcima, izlazim, družim se, uvijek nasmijana i po mišljenju
drugih sretna…. Eto tako me drugi vide!


/ispovesti.com/ screenshot /

Nema komentara:

Objavi komentar