srijeda, 24. svibnja 2017.

MNOGI SU JE ISMIJAVALI JER SE PORODILA NA CARSKI REZ '' TI KAO DA SE NISI NI PORODILA '' NJEN ODGOVOR JE SVIMA ZAČEPIO USTA !



Prije nekoliko dana na društvenim mrežama smo mogli vidjetu tekst, koji je napisala majka
koja se porodila na carki rez. Ona je bila jako povrijeđena, ali istovremeno i ljuta zbog
komentara svi ljudi, te ju je to potaklo da ispriča svoju priču i na taj način svima začepi
usta.

Ljudi su je kritikovali što se porodila na taj način, a ne prirodnim putem.

Komentare koje je dobijala uglavnom su bili negativni, a neki od njih su glasili:

” Rodila si carskim rezom, pa to je isto kao da se nisi nikako ni porodila. Lako je postati
majka na takav način, ne znaš ti kako bi bilo da si se porodila prirodnim putem.”

Mlada majka prizanje da je ovakav komentar najviše iznervirao, te da je to razog zbog kojeg
je poželjela da se oglasi i iznese svoje mišljenje.

Evo kako im je svima odgovorila:

” Niko se nije zapitao kroz kakve sam patnje, bolove prošla za to vrijeme. Cijeli moj porođaj
je trajao 38 sati, a na kraju sam izgubila svu snagu u svom tijelu. Čak ni beba nije mogla
izdržati i njeno malo i nevino srce je prestalo kucati. Možete li zamisliti kako sam se
osjećala kada su mi ljekari na početku porođaja rekli da je sve uredu, a samo nekoliko sati
kasnije kako moram hitno na operaciju, inače će moja beba umrijeti!?


Da, eto to nije za mene predstavlja ama baš nikakav šok i ja sam iz nekih svojih razloga
poželjela da se porodim na ovaj način. Bilo mi je sve to lijepo čuti i doživjeti.”

/ udarne-vijesti.com/ direktno.ba /

Nema komentara:

Objavi komentar