utorak, 16. svibnja 2017.

JUČER SAM PROŠAO PARKOM I NA KLUPI VIDIO KAKO SJEDI POTPUNO GOLA DJEVOJKA...


Jučer, dok sam prolazio kroz park krenuvši u grad, na klupi sam ugledao potpuno golu djevojku kako sjedi.


Razmišljao sam da li dajoj šriđem i pokušam pomoći, skupljao sam hrabrosti i na kraju joj prišao. Upitao sam je šta je bilo, da li je dobro, moglu li joj nekako pomoći.

Kroz plač mi je rekla, kako su je neki momci napali, skinuli golu, i tako ostavili u praku.

Ponudio sam joj svoju jaknu, pošto je bilo prilično hladno vani, i rekao da odemo do policije kako bi prijavili ovaj slučaj. Ona se uplašeno povukla i rekla da ne zovem policiju.


Zahtjevala je da je otpratim njenoj kući, pto sam i uradio, a poslije kada sam nekada navečer izašao sa prijateljima i uspričao šta mi se desilo, saznao sam groku istinu, da ta djevojka zapravo ima problema s drogom, te da je tako golu dileri često znaju ostaviti.


Sada mi je bilo jasno zbog čega je na moj prijedlog da zovem policiju onako histerično reagovala. Veoma je žalosno to što je napravila od svog života, ne mgu opisati koliko je ta djevojka lijepa i kakvo nevjerovatno građeno tijelo ima, jednostavno da gledaš i da ne vjeruješ u ono što vidiš. Volio bih stvarno kada bi ostavila ovaj porok, i počela voditi zdrav život...

predlazemo.com

Nema komentara:

Objavi komentar