subota, 13. svibnja 2017.

IMAM 25 GODINA I TRUDNA SAM, ALI IZGLEDAM KAO DA IMAM TEK 15 GODINA



Imam 25 godina, i trudna sam, ali izgledam veoma mladoliko, tako da kada me vidite imate utisak da imam 15 godina. Prije nekoliko dana, vozim se autobusom, stojim, no niko mi ne ustupa svoje mjesto, niti sam iskreno tražila da enko ustaje zbog mene.


Nakon nekoliko minuta vožnje, jedna baba iz čista mira počne da galami i da me vrijeđa, kako je velika sramota, to što već sa 15 godina širim noge, ako sam sveć to znala, sada mogu i stojati u autobusu.


Narod u autobusu začuđeno je gledao u mene, ali sva sreća pa sam na sledećoj stanici već izašla. Ne mogu vam opisati koliko me je sramota bilo nakon što me je ta satarica onako iz čista mira napala. Pa sad vi radite na mladalačkom izgledu, mene je moj mladalački izgled kao što vidite doveo u izuzetno neprijatnu situaciju.

ispovesti/komicnistatusi/receptizapet.blogspot.com

Nema komentara:

Objavi komentar