petak, 5. svibnja 2017.

SKORO MI JE OTKRIVEN RAK DOJKE I POSTOJI VELIKA ŠANSA ZA ...

Ispovjest jedne dijevojke ...

Skoro mi je otkriven rak dojke, otkriven je rano, i postoje velike šanse za izlečenje. Problem je
u tome, što smatram da ne mogu da nastavim vezu sa svojim dečkom, jer sam bolesna. On me voli, a
volim i ja njega najviše na svijetu, htela sam da ga ostavim zbog svoje bolesti, ali on nije htio ni
da čuje. Idemo zajedno na hemoterapije, brine o meni, svaki dan me nasmijava, jede hranu koju mi
je ljekar preporučio, iako je odvratna. Meni se kosa prorijedila, oslabila sam, stalno sam umorna,
imam mučnine, gotovo sam ostale bez kose. Oboje smo pri kraju studija, ne mogu da mu pružim porodicu, i tu plvooku djevojčicu i malenog vragolana sa najlepšim osmijehom, poput njegovog. Kaže biće, do tad si ti moja beba i maza. NAJSREĆNIJA SAM DEVOJKA NA SVETU ŠTO GA IMAM.

TONI OZDRAVIĆU SAMO ZBOG TEBE, I TVOJE LJUBAVI. VOLIM TE, HVALA TI ZA SVE LJUBAVI JEDINA ❤‼


/ispovesti.com/ screenshoot/

Nema komentara:

Objavi komentar