subota, 6. svibnja 2017.

OSTAVILA SAM ČOVJEKA NASILNIKA I POVELA SVOJE KĆERKE KOD MAJKE...




Ostavila sam čovjeka nasilnika i povela svoje dvijee Kćerke kod majke. Dugo sam nakon toga radila u jednoj pekari gde me je i šef maltretirao psihički, vrijeđaoao i ponižavao. Kćerke su mi sad porasle, i dok smo šetale po gradu naišla sam na svog školskog koga dugo nisam vidjela.

Nakon nekog vremena mi smo ušli u neku vezu, mislila sam da sam konačno našla pravog čovjeka za sebe.

Riješila sam jednom da iščupam korov iza kuće i vidim njegov auto i unutra on i moja kćerka onako u zagrljaju, ljubakaju se i pozdravljaju.

Odlazi on a kćerka ulazi u kuću, ja čekam par minuta i ulazim u kuću bijesna kao ris. Očitam lekciju kćerki a ona me još laže i govori kako ju je samo povezao iz škole i ništa više.

Moja majka to jest njena baka ju je branila i govorila da pričam gluposti. Udarila sam je po glavi i počupala iz bijesa a posle mi je bilo i krivo što sam to uradila jer nijedan muškarac u mom životu nije vrijedan toga a i sama sam se jedva izborila da pobjegnem od čovjeka nasilnika.

bakina-kuhinjica.blogspot.com/receptizapet.blogspot.com

Nema komentara:

Objavi komentar