subota, 6. svibnja 2017.

NEDAVNO, MOJ NAJBOLJI PRIJATELJ JE (BAREM JE BIO) OTIŠAO U NJEMAČKU. BILO MI JE BAŠ DRAGO...


Prije par mjeseci, najbolji prijatelj(barem jr bio)  otišao u Njemačku. Bilo mi je veoma drago, jer se uspio snaći i otići vani.

Par dana je bilo normalnog dopisivanja, okej sve, dok ga jednog dana nisam upitao da mi pošalje nešto novaca pošto mi je plata kasnila a ni moji nisu u baš najboljem stanju s novcima, ipak je znao sve to.

Nekoliko dana poslije piše on meni neki KOD kao to kažem u banci, od koga dolaze pare i kolika je svota novca i to je to.

Sljedeći dan krenuo sam do banke, onako mahinalno otvaram poruke, vidim ono poruka od prijatelja, u kojoj piše "Nemoj da ideš u banku, nije ti poslao nikakve pare, želio je samo da te osramti u banci...

Nikad se u životu nisam osjećao lošije, nikad mi u životu nije nitko goru stvar uradio. Kad sam ga pitao zašto je to uradio, samo je rekao

- Što bi ja tebi debilu slao pare.

Samo sam spomenuo da vrati film unazad dvije godine, kad god sam ja imao, imali su svi pa i on ali koga briga za to.. Ružno je vrijeme došlo, a s tim i ružni ljudi, čuvajte se!

Nema komentara:

Objavi komentar