četvrtak, 24. kolovoza 2017.

NAJBOLJA PRIJATELJICA PROŠLE SEDMICE SE UDAVALA ZA MUŠKARCA MOG ŽIVOTA, ZNALA JE TO I OPET ME POZVALA DA JOJ...



Moja najbolja prijateljica se prošli vikend udavala za muškarca mog života u kojeg sam ludo zaljubljena. Dobro je znala šta osjećam prema njemu, ali ipak mi je to uradila, zabila mi je nož u leđa. Najgore od svega, POZVALA ME DA JOJ BUDEM KUMA, mislim, kakva drskost!

Srce mi je pucalo od muke dok sam ih gledala zajedno na svadbi, cijeli dan zamišljala sebe u bijeloj vjenčanici, a kada je matičar upitao da li ima neko da je protiv njihovog braka, shvatila sam da mi je to zadnja prilika i tada sam iz svog glasa rekla da imam ja…

Rekla sam pred skoro 500 zvanica da sam ludo zaljubljena u čovjeka koji ženi moju najbolju prijateljicu i da to ona dobro zna, rekla sam da bi mu bila bolja spruga jer volim njega, a ne novac koji je jedini razlog zbog čega se moja prijateljica udaje za njega…

Izbacili su me sa svadbe kao neko pseto, a od svega, jedino sam postigla to da mi se cijeli grad sada smije i govori kako sam isfrustrirana, ljubomorna ludača, i da sam veoma loša osoba jer sam htjela najboljoj prijateljici uništiti svadbu i preoteti momka, a ustvari to je ona uradila meni , jer to je trebala biti moja svadba...

receptizabrzaijednostavnajelaaa.blogspot.com

Nema komentara:

Objavi komentar