subota, 1. srpnja 2017.

IZGUBILA SAM BEBU PRIJE TRI MJESECA, RODILA SAM PRIJEVREMENO, BEBA JE PAR SATI POSLIJE UMRLA, NISAM JE NI U NARČJE USPJELA UZETI



Prije neka tri mjeseca, izgubila sam bebu, nisam je uspjal uzeti ni u naručje. Rodila sam prije vremena, u sedmom mjesecu, a moja mala bebica, samo par sati kasnije, umrla je. Mislila sam da neću preživjeti poslije toga, a samo 12 sati kasnije moj muž mi je saopštio da mora hitno u Ameriku zbog posla. Molila sam ga da ne ide, ali nije posustao. OSTAVIO ME U NAJGOREM TRENUTKU! Najgore mi je to što mi živimo u Njemačkoj, gdje nemam skoro pa nikoga, tako da sam bila potpuno sam izmežu 4 zida.



Kada god bih ga zvala odbijao je pozive, govorio da će nazvati kasnije, a za 2 mjeseca koliko je bio u Americi nismo se čuli jedva 2 puta, a onda sam dobila pismo od moje svekrve iz Zagreba. Pročitala sam ga najmanje 10 puta i nisam mogla vjerovati šta mi piše. Napisala mi je kako me mnogo mrzi i da ja to znam ali da bez obzira na to smatra da kao žena ženi mora da kaže istinu o mom mužu, njenom sinu. Napisala mi je da je moj muž već godinu dana živi sa drugom ženom, da se oženio sa njom i da je dobio sina sa tom ženom. DOBIO JE SINA SAMO DVA DANA NAKON ŠTO SAM JA IZGUBILA BEBU NA POROĐAJU…


Odjednom  mi je sve bilo jasno kakav je to hitan posao imao u Americi, tačnije nije ni išao u Ameriku, već sa tom drugom živi u jednom gradiću samo stotinjak kilometata dalje od mene. Isti dan sam otišla u taj gradići i vidjela ga kako sav nasmijan šeta sa tom nekom i sa njihovom bebom. Srce mi se slomilo, moja ljubav života mi je to uradila, tada sam odlučila da se neću ponižavati i samo sam se vratila kući. Još uvijek ga čekam, juče mi se javio i kaže da je rezervisao kartu, dolazi idući vikend. Kada dođe sve ću mu reći, ali dostojno. Ovih mjesec dana koliko već znam da me prevario na najgori mogući način razmišljam i to što nisam uspjela naše dijete roditi i to mislim da je neki znak.
/>
brzireceptisavjeti.blogspot.com

Nema komentara:

Objavi komentar