petak, 22. prosinca 2017.

OTJERAO ME TRUDNU MISLEĆI DA SAM GA PREVARILA, A ONDA JE UZEO PIŠTOLJ I...



Otjerao me muž, još dok sam bila u poodmakloj trudnoći. Čuo je kako dijete nije njegovo, i da sam kao eto spavala sa kumom na dan vjenanja u wc-u. Ništa me nije pitao, samo mi je rekoa da se spakujem i nestanem. Nije me uopšte pitao jesam li bila s njim ili ne!

Najgore od svega je to što je priča izmišljena, a sve je to izmislila njegova majka, moja svekrva. Izmislila je nešto uopšte ne razmišljajući o mogućim posljedicama. Nakon što me je muž otjerao uzeo je pištolj i otišao kod kuma. Sav bijesan jer ga je na taj način izdao, jer ipak su cijeli život zajedno prolazili mnogo toga kroz život da bi ga on sada izdao. Otišao je kod njega ispalio dva hica i...

Zbog nečije gluposti i laži, kum je nakon nekoliko dana provedenih u komi, preminuo u bolnici. Sada njegova djeca rastu bez svog oca, moj sin raste bez oca. Zašto? Nisam se dopala svojoj svekrvi, pa je morala nešto smisliti, kako bi me otjerala, a pored toga što me otjerala, uništila je život svome sinu, jedna osoba je umrla, a nekoliko djece ostalo je bez oca....

ispovesti.rs / infooklub.blogspot.com

Nema komentara:

Objavi komentar